Još
00
Dana
I
00
Sati
I
00
Minuta
I
00
Sekundi
Do novog rasta cijene

TRENING

KAKO BRZO POSTATI FIT:
10 savjeta kako ostati motiviran za Tough Mudder

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Reddit
WhatsApp
Email

S dolaskom sunca budi nam se i volja za treningom. Da bi zadržali motivaciju pripremili smo vam 10 savjeta koji će vam pomoći ostati fit.

1. Neuspjeh planiranja

Kako stara izreka kaže, plan je pola uspjeha. Osmišljavanje plana vježbanja uvećat će šanse da se vježbanja zaista i držite. Zapravo, imate 91% šanse da ćete uspjeti ukoliko isplanirate raspored treninga. Nemate vremena planirati? Jednostavno preuzmite jedan od naših vodiča za trening.

2. Veliki ciljevi, veliki dobitci

Postavljanje većih ciljeva rezultirat će boljim uspjesima. Nema mnogo većih ciljeva od trčanja 5 kilometara preko prepreka. Samo kažemo 😉

3. Stvorite posljedicu

Kažnjavanje samog sebe zbog toga što ste propustili teretanu nije dobar način motivacije. No trebate stvoriti posljedicu kako bi ostali ustrajani – ubacite par kuna u kasicu svaki puta kada preskočite trening.

4. Nagradite se

Volimo sistem nagrađivanja. Postižete svoje ciljeve? Proslavite svoje uspjehe tako da se nagradite s nečim što vas veseli nakon treninga i sigurno ćete htjeti još više trenirati.

5. U dvoje je bolje

Nekoliko studija je već pokazalo kako je vježbanje s prijateljem ili partnerom efektivno za održavanje rutine vježbanja. Samo trčanje vam nije kul? Dodajte i zajedničke vježbe.

6. Budite ljubomorni

Što je bolje od treniranja s prijateljem? Treniranje s prijateljem koji je više fit nego ti. Možda će vam malo povrijediti ponos, no pogurat će te da daš još više od sebe.

7. Fit u kuhinji

Nema rezultata ako vam ostane loša prehrana, bez obzira koliko vježbali. Preporučamo da pokušate slijediti 80/20 pravilo (80% dobra prehrana, 20% vježbanje) koje vam može pomoći da ostanete u pravom smjeru.

8. Timska snaga radi čuda

Da, tako je, oni koji treniraju zajedno kao tim (timski sportovi…Tough Mudder) mogu potrošiti duplo kalorija.

9. Odjeća za uspjeh

Prema nekim studijama samo nošenje odjeće i obuće za trening motivirat će te da treniraš – zašto se ne bi onda počastio/la novom oblekom?

10. Ispravno zagrijavanje

Dosta često se događa da nas ozljede spriječe u postizanju naših ciljeva, pobrini se da se ispravno zagriješ kako bi izbjegao ozljede.
hrHR
en_USEN_US hrHR