Još
00
Dana
I
00
Sati
I
00
Minuta
I
00
Sekundi
Do novog rasta cijene

TRENING

Top 5 savjeta za trčanje - Born Barikor

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Reddit
WhatsApp
Email

U Tough Mudder-u sve se vrti oko epskih prepreka, ali bez obzira partijaš li na Tough Mudder 5K ili obaraš World’s Toughest Mudder, određena količina trčanja je nužna kako bi osvojili sve potrebne finnisher trake za glavu.

U proslavi Svjetskog dana trčanja pitali smo našeg novog službenog trenera u Velikoj Britaniji (i londonskog maratonca) da sastavi prvih pet savjeta za bolje trčanje.

Mislite da ste ili prirodni trkač ili … niste? Ne tako brzo, isprobajte ovih pet najboljih savjeta i dajte sebi najbolje šanse za trčanje kilometrima.

1. Stari par tenisica i nije neka fora

Planirate li iskopati svoje stare smrdljive tenisice koji su odavno potisnute u stražnjem dijelu ormara? Razmisli još jednom. Odgovarajuća obuća podržat će vašu tehniku trčanja čineći trčanje ugodnijim i manje osjetljivim na ozljede.

2. Moraš biti hidratiziran

Održavanje hidratacije ključno je za dobar učinak, posebno u vrućim vremenskim uvjetima i na dugim stazama preko 10 km. Uzmite sa sobom bocu vode i uzimate male gutljaje dok idete. Ne zaboravite zamijeniti izgubljene elektrolite i nakon sesije.

3. Planirajte svoje obroke

Svi znamo taj osjećaj, upravo ste proždirali ukusan obrok i sada ne možete zamisliti da ćete ikada napustiti kauč. Pokušajte ostaviti barem dva sata nakon jela prije nego što krenete na trčanje kako bi se vaša hrana probavila i spriječite da se osjećate bolesno ili tromo.

4. Ne zaboravite se zagrijati

Kada se osjećate motivirani, lako se može zanijeti i htjeti odmah krenuti u akciju, ali važno je zagrijati svoje mišiće kako biste izbjegli ozljede. Započnite svako trčanje s 10 minuta šetnje i sporog trčanja, a isto učinite i nakon trčanja. Vaše tijelo bit će vam zahvalno sljedeći dan.

5. Trebate znati odmoriti

Ekipa iz Mudder Nacije uvijek je u akciji, ali znati kada se odmoriti i pustiti da se vaše tijelo oporavi jednako je važno kao i znati kada dati sve od sebe. Ako nešto boli kada trčite više od dva dana, uzmite dva slobodna dana.

hrHR
en_USEN_US hrHR