NOVI IZAZOV: 24.-25.04.

TRENING

Kako vam Joga pomaže u pripremi za Tough Mudder

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Reddit
WhatsApp
Email

Ako trčanje nije vaša stvar, a podizanje utega vam se ne sviđa, postoji mnogo drugih načina da se dobro pripremite za Tough Mudder. Ne vjerujete nam? Isprobajte jednostavne vježbe za jogu u nastavku i pogledajte kako one poboljšavaju vašu snagu i fleksibilnost – upravo oni su ključni za uspješno prelaženje izazova.

KAKO VAM JOGA POMAŽE U PRIPREMI ZA TOUGH MUDDER

Joga može biti korisna iz puno razloga i mnogi ljudi je prakticiraju jer im pomaže da se opuste, pronađu fokus, da se osjećaju usredotočeni i povežu se sa svojim disanjem – ali joga nije samo za opuštanje. Joga može ciljati svaki mišić u tijelu, poboljšava cirkulaciju i može produljiti i ojačati vaše mišiće.

Također, jogu je lako prilagoditi pojedincu, možete je raditi vlastitim tempom ili je učiniti težom i rigoroznijom ovisno o vašim potrebama.

Mountain pose

Chair pose

Revolved chair pose

Low lunge

Revolved lunge

Warrior 2

Side angle pose

Reverse warrior

Triangle

Half moon

Revolved triangle

Vinyasa through to opposite side

Repeating x2 each set

Mountain Pose – hands raised

Forward Fold

Gazing Pose

Plank

Chaturanga

Upward Facing Dog

Downward Facing Dog

Gazing Pose

Forward Fold

Mountain Pose

Zapamtite Muddersi, dobro je testirati svoje granice izdržljivosti i vidjeti napredak, ali zaustavite se na vježbama koje su vam neugodne ili vam izazivaju bol.

Tražite više vježbi? Naša stranica za treninge je prepuna vodiča za treniranje za savladavanje prepreka i videa za vježbanje.

hr
en_US hr