11. i 12. Listopad

exercise-hobby-jog-7432

1. Tjedan – Krenite lagano

Čestitamo, napravili ste prvi korak na svom putu s kauča na 5K. Prvi tjedan krenite s kombinacijom kratkog trčanja i vježbi tjelesne mase. Ne zaboravite biti blagi prema sebi jer će vam to pomoći da ostanete motivirani. Zabrinuti ste zbog odustajanja? Isprobajte naših 10 savjeta kako ostati motivirani.
EAI_TMUK_L5K_10180355

2. Tjedan - Uključite svoje prijatelje

Timski rad doista čini tim iz snova. Rad s prijateljem je još jedan sjajan način da budete sigurni da se držite svog plana treninga jer vas drži odgovornim i zabavnije je.
Okupite svoje prijatelje ovaj tjedan i obvežite se na Tough Mudder 5K Urban – imanje cilja će vam dati nešto na čemu ćete raditi.

buildings-city-exercise-374632

3. Tjedan - Raznolikost je ključ

Trening bi mogao biti pojačan ovaj tjedan, ali trebate se naviknuti na svoju novu rutinu. 6. dan je dan rastezanja i jednako je važan kao i vježbe trčanja ili vježbe snage koje radite jer povećavaju vašu fleksibilnost i ravnotežu.
EAI_TMUK_L5K_10180345

4. Tjedan - Pravilno istezanje

Nadamo se da vam vježbe daju energiju, ali ako se osjećate ukočeno ili ako osjećate bol u mišićima, to može biti zato što se ne istežete ispravno.

Istezanje poslije treninga je jednako bitno kao i zagrijavanje i smanjit će vjerojatnost ozljede. Koristite naše jednostavne vježbe istezanja nakon svakog treninga.

EAI_TMUK_L5K_10180043

5. Tjedan - Priprema, priprema, priprema

Trčanje nije samo trening, postoji mnogo malih stvari koje možete učiniti kako biste poboljšali svoje trčanje i pripremili se za Tough Mudder 5K Urban.

Pogledajte savjete koje smo pripremili za vas, sve od pravih tenisica za trčanje pa do hidratacije prilikom trčanja.

couchto5k_week6

6. Tjedan - Možete krenuti na 5K Urban

Ako dolazite na Tough Mudder 5K Urban možda ćete biti u iskušenju da ovaj tjedan date baš sve od sebe, ali odmor je jednako važan kao i sam trening.

Pripremite se za izazov pun timskih prepreka i zabave koje ćete proslaviti dobrim pivom i osvojenom trakom za glavu.

Preuzmi svoj 6-Tjedni plan treninga!

Spreman si prihvatiti izazov? Preuzmi svoj 6-tjedni plan treninga!

hr
en_US hr